Новини від фахівців пенсійного фонду та безоплатної юридичної допомоги
2019-09-11
Військово-цивільну адміністрацію міста Щастя сьогодні відвідали фахівці з адвокації Агентства ООН у справах біженців та Новоайдарського відділення Пенсійного фонду. Для мешканців Щастя впровадження електронних послуг, а саме надання довідок з QR – кодом та технології призначення пенсії «в один дотик» - без особистого звернення в Новоайдарський пенсійний фонд, корисна та потрібна послуга. Спеціаліст фонду пояснила, як саме користуватися особистим кабінетом, підписатися на смс-інформування, перевірити, чи спрямовані страхові внески до пенсійного фонду, стаж роботи, чи відбувся перерахунок пенсії, роздрукувати довідку с QR-кодом тощо.
За її словами, це має значно заощадити час громадянам, які звертаються на призначенням пенсії. Завдяки впровадженій послузі копії документів, необхідних при оформленні пенсії, можна відправити до органів ПФУ в онлайн-режимі, минаючи черги. Для цього необхідно мати лише електронний цифровий підпис та доступ до Інтернет мережі. Тож, при призначенні пенсії до органів ПФУ необхідно прийти лише один раз – для ідентифікації. Вона зазначила, що у 2019 році активно впроваджується єдиний стандарт обслуговування громадян в ПФУ. Тож щастинці мають змогу звернутися для отримання та перерахунку пенсії до порталу електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/).
Безоплатна юридична допомога мешканцям міста може надаватися у вигляді консультацій та супроводженням судових справ з таких питань:
-
Реєстрація та адресна допомога ВПО;
-
Соціальні, пенсійні виплати;
-
Одержання усіх видів документів, в т.ч. загублених;
-
Перетин кордону та лінії зіткнення;
-
Працевлаштування, економічна активність;
-
Доступ до житла, землі, власності;
-
Інші питання, пов’язані з внутрішнім переміщенням та/або зумовлені конфліктом.
Звернутися за допомогою до безоплатної юридичної адвокації можливо за адресою: м. Сєвєродонецьк, МЖК «Мрія», 2, оф. 12 (пн - пт 9:00 – 18:00) або за телефоном (099) 507 – 50 – 90; (098) 597 -64 - 72